jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Bästa planer

Publicerad 2013-11-20 23:21:25 i Allmänt,

Inlämningen är i princip klar, ska se om det finns något att tillägga imorgon från boken, göra ett snabbt skummande av den på förmiddagen. Men för övrigt så älskar jag min planer nästkommande dagar. 

Imorgon: PW, Plugg, Ohlssons basar, Träna, Simträning, IKEA.

Fredag: PW, Skola, Träna, Simträning, Middag med Emilia. 

Lördag: Simtävling i Trelleborg med lunch på stan med min bästa Vicky och hennes lillasyster Julia

Söndag: Simtävling i Lund med DJ Julle aka min simmare Julia i bilen samt kanske en till simmare. Här blir det troligen lunch på Nova Lund

Måndag: ULLARED! Med Sabina och hennes mamma 

Sen återgår jag till lite vanligt plugg liv efter det.. Men, då är det också betydligt närmare till lägenheten är klar! 
Så bra planer! Och idag somnar jag glad och mår betydligt bättre i mig själv än senaste kvällarna så självförtroendeboosten håller i sig. Plus på det! 
Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela