jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Barnpassnings sysslor

Publicerad 2013-11-28 16:47:31 i Allmänt,

I eftermiddag har jag och Måns ätit ett mellanmål bestående av nyponsoppa och vaniljglass. Känns som att jag är sju igen eller något, så himla längesen jag åt något sånt. Det var sånt man åt hela tiden när man var liten, hade med sig på utflykter och sånt mysigt. 
Därefter bestämde jag mig för att slå in de julklappar jag köpte i Ullared. Försöker få lite julkänsla i mitt just nu extremt tråkiga liv. 

Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag kötta på gymmet oavsett motivationen! Så är det idag bara. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela