jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Äntligen

Publicerad 2013-11-28 18:34:46 i Träning,

Nu står jag äntligen på löpbandet på gymmet. Hade verkligen noll motivation innan men det känns betydligt mycket bättre nu, just idag känns det som att jag kan spendera typ två timmar här bara för att få ut alla känslor som kommit senaste dagarna. Får se var kvällen slutar men jag har iallafall på mig mina nya träningskläder idag som jag köpte i Ullared: 
Märkte att byxorna var rätt genomskinliga så fick sätta på mig ett par extra såna svarta tunna, korta shorts. Såna som jag har under klänningar och så annars, men idag hamnade de under tightsen. I övrigt är de super sköna. Älskar det färgglada linnet också! 
Laddade upp med dessa godingarna plus lite, lite gulaschsoppa (tycker verkligen inte det är gott). 


Hörs sen! 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela