jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vilken natt..

Publicerad 2013-12-19 10:14:50 i Allmänt,

Har sovit riktigt kasst i natt. Mår illa typ hela tiden, vet inte riktigt var jag ska ta vägen mesta delen av tiden. Ligger i sängen och sover, dricker avslagen coca och knaprar på en knäckemacka mesta delen a tiden..


Nu måste jag försöka få något plugg gjort. Får hålla på så länge jag orkar och sen sova en stund, sen plugga igen och åter sova och försöka hålla på så hela dagen och natten tills plugget är gjort. Har tills kl 15 på mig imorgon att få arbetet klart och det ska helt enkelt bli gjort för sen ska jag ha lov!


Vi hörs senare. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela