jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

STORT FÖRLÅT!

Publicerad 2013-12-30 11:12:57 i Allmänt,

Ser nu när jag sitter här på jobb att jag inte har bloggat på en hel vecka.


Tiden har bara sprungit iväg från mig och jag har både glömt bort det men det har också stor del att göra med att jag faktiskt inte har något internet hemma just nu. Min bror behövde låna modemet och jag får tillbaka det i eftermiddag, så de senaste fyra dagarna har jag inte haft något internet i lägenheten. Nu tänker ni säkert att jag kunnat använda mobilen istället men problemet är att jag har inte haft något surf på mobilen heller, det tog slut när jag var tvungen att dela internetet till datorn inför inlämningen av en skoluppgift. Så jag har redan behövt köpa till internet till mobilen en gång och har inte råd att göra det ingen, därav att jag inte har använt mig av mobilen när jag velat blogga.


Utöver det har det faktiskt varit jul och då tycker jag att man kan ta lite julledigt, vill njuta av att vara med familjen och allting. Det kommer ett inlägg med bilder på julklappar och allt som hände under julen efter nyår. Kommer ett med julen, ett med nyår och massa bilder! Ska ta med mig min riktiga kamera på nyår så ska jag försöka få in de bilderna på bloggen istället för bara mobilbilderna.


Nej nu måste jag jobba, vi hörs senare. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela