jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Roadtrip

Publicerad 2013-12-06 12:07:32 i Allmänt,

Såja, nu sitter vi i bilen på väg upp mot Stockholm. Ska spendera helgen i Eriksdalsbadet och pappa hängde med för att hälsa på sina kusiner så är inte helt själv där uppe. 


Gårdagens eftermiddag och kväll såg ut såhär: 
Körde en 34 minuter på trampen och sen mitt korta träningsprogram som jag skrev om häromdagen. Skippade dock den ena magövningen då det kändes som att jag skulle spy. Var nog för att jag hade sovit i princip fyra timmar den natten. 

Sen åt jag denna lunchen: 
Innan jag åkte upp till lägenheten och målade elementet. 
Sen vidare till badet och hade träning, hem och åt och sen hämtade jag Ehrnborn för att fortsätta måla och bygga ihop möbler i lägenheten. 


Stack hem och sov vid 23 tiden. Fick mitt paket från members, en sida jag blivit medlem av där man får rabatter på märkeskläder och accessoarer. Dock satt inte klänningen helt bra så den ska jag sälja vidare tänkte jag. 


Återkommer senare idag. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela