jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Plugg, jobb och fest

Publicerad 2013-12-22 12:45:19 i Allmänt,

Förlåt för det dåliga bloggandet men jag var tvungen att råplugga i fredags, sen fixa julklappar och efter det blev det jobb ända fram tills jag och Vicky stack till Felle igår för att fira henne. Super trevligt och sååå kul, lite för kul kanske men men. 
Jag och Felle ❤️
Min klädsel igår (älskar Felles speglar) 


Efter Felle stack vi allihopa till Öja, självklart kul men folk var mycket aggressivare än vanligt. Massa puttande och blev helt hopklämd i kön till jackan sen. 

Kom hem vid halv fem, rätt segt men jag kom hem iallafall. Nu ligger jag i soffan och ser på min älskade Harry och väntar på kolan att bli färdig på spisen. Gör massa julgodis idag, ni kan få se bilder sen. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela