jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Mat när man bor själv

Publicerad 2013-12-23 20:06:52 i Allmänt,

Dagens mellanmål var följande: 
Försökte få lite julanda i det hela. Idag har jag tvättat en del och sen även sett färdigt sista HP-filmen. Har sett de fyra sista igen nu senaste två dagarna och gråtit till alla fyra - jag bryr mig inte för mycket va, trots att det är typ femte gången jag ser dem? Nej absolut inte! De filmerna, men framförallt böckerna, är bara för bra! 


Emma blev sjuk och jag hade ingen mat uppe så ringde hem en kebabsallad, riktigt pulig. 


Nu sitter jag med ett glas cider och det blir troligtvis baren ikväll. Puss!!! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela