jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Måndags recap

Publicerad 2013-12-02 20:31:06 i Allmänt,

Sitter just nu hemma hos Sara och väntar på att hon ska fixa så vi får filmen på tvn istället för datorn, går sådär. 


Idag har jag myst med Måns som jag nämnde innan, pluggat, jobbat och ätit supergod lunch och supergod middag. Jag, Måns och pappa var ute en runda och köpte nytt golv till mitt vardagsrum. Måns blev rätt trött då så han hamnade på mina axlar för att han skulle hålla sig vaken som ni ser nedan. 
Till lunch när vi kom hem blev det kokt lax, kokta morötter, tomater och en liten räksås: 
Till middag sen åt jag och Sara pizza - har varit så sugen på hela förra veckan så det var helt perfekt. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela