jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Månadens mål

Publicerad 2013-12-06 15:56:19 i Träning,

Här kommer de mål som jag satt upp för december månad: 

* Gå 90 km i powerwalk. Har haft 100 de två senaste månaderna men vet att det är mycket jobb, plugg och nu jul också denna månad så lättade lite på det då jag vill ha mer fokus på gymmet
* Minst 30 minuter på trampmaskinen två gånger i veckan. Tycker detta ger mer kondition än en PW men behåller PW då jag vet att det är lättare att hinna med samt väldigt skönt. 
* Skriva ihop träningsprogram i min nya app och testa dessa innan december är slut. Detta så att jag har program som jag vet fungerar tills jag kommer in i 2014 då det ska bli mer effektivt på gymmet. 
* Minst två gånger i veckan på gymmet. Väldigt enkelt att säga men i mitt liv kan detta ibland bli svårt att hinna med. Vilket känns sjukt när jag hela våren gymmade typ fem gånger i veckan minst.. Men jag tar det i små steg att försöka bygga upp det igen. 


Har medvetet tagit bort mitt godislöfte då jag vet att det snart är jul och nyår. Det blir därför ofta mys under denna månaden och jag vill kunna njuta av det. Plus att vad är en månad på ett helt år? För jag har tänkt hålla en gång i veckan alltid från nästa år. Det innebär inte att jag kränger. Jag försöker fortfarande undvik det om jag kan men är inte lika hård mot mig själv under december månad som det ibland är annars när godissuget tar över. 


Nu är vi på väg in i Stockholm. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela