jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Kropp och själ

Publicerad 2013-12-12 09:10:57 i Allmänt,

Imorse skulle jag gå upp och ta en PW, sjukt laddad för att äntligen fått lite rutin på träningarna - vad händer då? En av senorna på ena smalbenet stramar och håller på varje steg jag tar direkt från sängen. Hur tänkte kroppen där? Att min kropp, min själ och min tid aldrig kan synka sig så jag faktiskt kan träna som jag vill göra! Blir så trött :( 


Det är troligtvis efter heldagen på Ikea, Jysk och Emporia som gjorde det men ändå. Ni får ett inlägg under dagen med bilder från gårdagen. Nu är jag på väg till lägenheten för ännu en massa timmar där. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela