jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Inte riktigt på banan

Publicerad 2013-12-01 14:20:31 i Allmänt,

Idag känner jag mig lite smått stressad. Har sååååå mycket plugg som ska vara klart till kl 13 på torsdag och jag har knappt gjort 1/8 av det. Det är nämligen 8 stycken frågor som vi ska besvara och som typ alla har tre underfrågor.. Men jag ska minst göra klart fråga 1 ikväll när jag kommer hem efter jobb och sen imorgon ska fråga 2 vara klar och fråga 3 vara påbörjad. Till fråga 3 är det dock en del läsande som förhoppningsvis hinner jag det. Sen har jag tisdag kväll, hela onsdagen och torsdag förmiddag så då ska det helt enkelt bli klart. Har inte så mycket val.


Sitter just nu på jobbet, har en drygt 4 timmar kvar men är så trött idag.. Har redan fuskat med mitt godis, ska ju bara äta en gång i veckan och jag åt i fredags men har ätit lite idag med. Dock åt jag inget förra veckan plus att det är första advent så det är väl lite okej men inte riktigt. Imorgon blir det att gå upp tidigt och köra en kortis på gymmet med en celcius som uppladdning så bör jag nog vara fräsch till att plugga sen.


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela