jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hemsk torsdag

Publicerad 2013-12-19 22:05:18 i Allmänt,

Att vara sjuk när man har en inlämning i skolan är inget att rekommendera. Har typ inte fått något arbete gjort idag men mår iallafall bättre nu på kvällen så nu ska jag sova. Klockan står ställd på 6.30 för då måste jag upp och plugga. Förhoppningsvis är jag fullt frisk då också så att det inte känns som en plåga. 


Att vara sjuk när man precis flyttat hemifrån är inget att rekommendera heller. Har ingen nyponsoppa hemma, ingen glass och ingen som tar hand om en. Sjukt dålig upplevelse att ha första veckan i egen lägenhet. Men då har man upplevt det också.. Tyvärr. 


Nu är min förhoppning att somna som en stock och vakna pigg och kry imorgon bitti. Ni hoppas på det också va? 

Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela