jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En bit på vägen

Publicerad 2013-12-09 10:35:21 i Allmänt,

Är nu på väg hemåt, snart nere i Småland. Fryser som f-a-n, vet inte om jag håller på att bli sjuk. Har gjort det plugget jag skulle plus kollat på det senaste avsnitt av Hart of Dixie. Kanske spoilar lite nu men kan inte Zoey och Wade bara bli tillsammans nu? De är så jäkla söta tillsammans. 


För övrigt mår jag redan dålig av allt godis i helgen.. Inte för att jag tror jag blir fet direkt men för mycket godis är inte bra, plus att jag tycker kakor är godare och i helgen har jag ätit både ock. Främst handlar det om att jag inte njuter av det direkt längre, inte när jag äter bara för att jag kan äta. Jag måste lära mig äta när jag verkligen vill och sluta när jag inte njuter längre, inte bara fortsätta tills allt är slut.. Sånt man lär sig efterhand. Denna goding åt jag igår på badet, mega stor men så god! Lite lik Snuggels faktiskt, och då är det bra. 

Imorgon ska jag sticka och träna så det borde kännas bättre då, är nog mycket det också. Att jag ätit utan att rör alls på mig, då känns kroppen alltid extra tung, njuter mycket mer när man har tränat och jag har inte tränat sen i torsdags. 


Sen på onsdag ska jag fixa i lägenheten så det ryker om det! Woho - inflyttning till helgen! :D 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela