jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Distraktioner

Publicerad 2013-12-16 14:22:18 i Allmänt,

Pluggade en och en halvtimme i skolan typ sen tog mitt sug efter träning över. Hann iallafall göra klart den punkten med boken som jag inte äger själv, det var ändå det viktigaste. 


Jag har inte tränat sen i tisdags, alltså nästan en vecka. Kände därför att det var dags att ta mig hit. Dock var det inte bara därför, vaknade i morse och hade strålning i hela höften. Känns som det är en nerv i kläm och det har känts hela dagen. Det är inte den smärta jag brukar ha så det är väldigt konstigt. Står just nu på trampmaskinen och lär behöva tvinga mig igenom dagens 30 minuter då höften känns super mysko. Sen blir det ryggrehaben och så får det vara bra för idag. Vill inte riskera att göra det värre men känns som jag måste röra på mig. 


Så ligger det till! Hörs senare. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela