jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Det värsta med ryggont just nu

Publicerad 2013-12-17 21:48:01 i Allmänt,

Sitter just nu typ fastklistrad i min fåtölj här hemma, vill inte röra mig för då gör ryggen helt ont. De fyra timmarna på badet idag var rena plågan! Fy tusan, det var längesen det gjorde såhär ont. Troligtvis är det på grund av allt flyttande senaste veckan och allt bärande som det har inneburit.


Utöver att ryggen gör ont skulle jag säga att det finns två saker just nu som gör det ännu värre:

1 - Jag måste plugga men kan inte koncentrera mig pga ryggen.
2 - Jag MÅSTE gå och kissa men vill inte röra på mig för då gör det bara mer ont.

Vet inte vilket som är jobbigaste faktiskt...


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela