jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Blä på denna dagen

Publicerad 2013-12-04 15:20:58 i Allmänt,

Fy vilken dag. Hade tänkt börja morgonen som i måndags med träning direkt halv åtta men hade sån huvudvärk när jag vaknade så sov en och en halvtimme till istället. Hade fortfarande rätt ont i huvudet men satte mig och pluggade. 


Tog en break med fika och en runda på stan med finaste Emilia. Blev Snuggels (chock va?) med morotskaka och räkröra (ännu mer chock eller hur?). 
Därefter även en muffins, eller ja två halvor: 
Vi tog en pepparkakasmuffins och en saffransmuffins och delade på. Pepparkakasmuffinsen vad god, kunde varit lite mer smak i men den var klart godkänd. Saffransmuffinsen var väldigt mäktig, en aning för skarp saffranssmak faktiskt men ja, den gick att äta men jag är glad att jag bara hade en halv. 


Nu blir det plugg med en celcius som jag köpte på stan. Köpte även ett nytt svart baslinne, mina favoriter har det ju gått håll på.. Men nu har jag ett nytt från HM, igen för jag tycker de är skönast. 
Så ser det ut hos mig at the moment. 


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela