jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ännu ett nattinlägg

Publicerad 2013-12-15 00:14:31 i Allmänt,

Blir ännu ett nattinlägg, hinner tyvärr inte med att blogga under dagarna just nu. Vill bara få i ordning allting i lägenheten så jag kan slappna av. Måste få det klart för jag vet att jag måste plugga hela nästa vecka liksom. Därför är det lika bra att pressa sig igenom att få upp allt från lådor och så vidare. Hoppas verkligen, verkligen att jag hinner bli klar imorgon. Oavsett så blir måndag en dag i skolan för att plugga. 


Tilde och Hugo är för övrigt här i lägenheten i natt, sover på en luftmadrass i vardagsrummet. Super mysigt att ha dem här plus att jag fått lite hjälp med att hänga in kläder och sådant. Har två lådor kvar med kläder och garderobern är nästan redan fulla. Fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder :o 
Dock rensar jag väldigt mycket även nu när jag packar upp, rensade ju även när jag packade ner men kände att det behövdes en resning nu också. Och de kläder som inte Tilde vill ha går ju till någon typ av räddningsinsats så det är bara positivt. 


Nu ska jag sova. Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela