jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Shopping med min bästa

Publicerad 2013-08-31 15:59:00 i Allmänt,

Det blev ett par timmar inne på Emporia idag med Vicky. Alltid lika mysigt när vi väl har tid att träffas, vilket tyvärr inte är så himla ofta.

Jag skulle som sagt inte shoppa mer efter igår men tänkte att idag är det den siste augusti så något litet gör väl ingenting.. *valpögon* Nej men, jag handlade faktiskt bara två saker idag. Ett supersött linne från BikBok och ett par klackaskor från Skopunkten, tänkte det är dags att lära mig att orka gå i klackaskor. Dock beställde jag två par träningsshorts och ett träningslinne på HM igår också. Så nu är det på allvar, från och med imorgon är det spara spara spara!

Kommer lite bilder från dagen nedan. 
 
Dagens: byxor från HM, t-shirt från Gina. 

Tröjan bakifrån

Dagens lunch; röd curry kycklinggryta med glasnudlar - helt okej!
Dagens inköp: Skor från skopunkten, linne från bikbok
 
Avslutade med mumsig fro-yo såååå gott
 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela