jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Myskväll

Publicerad 2013-08-31 23:38:00 i Allmänt,

 
Efter en tur till Emporia satte jag mig ner och fixade med min nya header - vad tycker ni? Jag är super nöjd!
 
Sen blev det en liten tupplur, en snabbdusch och sen vidare ut till min syster i Svarte som bjöd mig på middag ikväll eftersom jag är ensam hemma i helgen. Blev bjuden på kalkonfilé, har aldrig testat förr så det var kul, och till det en alldeles underbara sallad på rucolasallad, ugnsrostade valnötter, getost och päron blandat med en vitlöksvinägrette. 
 
Kvällens: nya t-shirten från Lager 157, svarta jeans från Cubus, skor från Skopunkten och en vit ICE-klocka
 
Här är en bild på salladen. Helt gudomligt god!
 
Därefter spelade vi lite kortspel, vilket jag och Hugo vann (woho) och sen satte vi på en verklighetsbaserad film om Man United och verklighetsbaserat är alltid intressant. Nu ska jag mysa ner mig med ett avsnitt av Mistresses, en ny serie från USA så försöker lista ut om jag tycker om den eller inte - jag återkommer!
 
Godnatt! Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela