jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Första inlägget

Publicerad 2013-08-29 19:29:20 i Allmänt,

Tänkte ta tag i att skriva en blogg, ett härligt sätt att skriva av sig och att hålla sig sysselsatt på hoppas jag.

Dagen idag har bestått av gymmet, en runda runt stan och sen en fika med Vicky. Har känt mig riktigt rastlös och ensam sista dagarna, inget jobb och inte så mycket att göra då alla är upptagna, så det ska bli riktigt skönt att börja plugga nästa vecka. Dock väldigt läskigt på samma gång. Vi får hoppas på det bästa!

Nu är jag barnvakt till Tilde och Hugo och har precis satt in en fläskpannkaka i ugnen efter deras brännbollsturnering så jag hoppas den blir god! Sen blir det väl en kväll med boken igen i min ensamhet.

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela