jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En tur till Center Syd

Publicerad 2013-08-30 17:27:00 i Allmänt,

Avancerar och gör mitt första inlägg från datorn nu. Sen träningen imorse har jag varit på Center Syd och Lager 157 med min fina vän Emilia. Blev en del shopping, sista rushen nu innan det är dags att spara ihop det allra sista inför flytten hemifrån i oktober.

Dagens; skjorta från HM och jeans shorts från Mango

Lunch; kyckling och lammspett för min del, kycklingfilé för Emilia

Inköp för dagen; träningslinne från Cubus, två trosor från NewYorker och en t-shirt från Lager 157

Plus min nya favoritklänning från HM!

Sist men inte minst lite shopping på ICA, är föräldrarna bortresta och lämnar en med ICA-kortet så gör man ju det bästa av det.

Puss / J

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2013-08-30 17:41:47

Sjukt intressant blogg! Ska bli jättekul att följa dina inköp och vad du äter! Jag älskar när motiverade människor tar bilder på gymet! Underbart!

Puss/ M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela